پیشنهاد اصلاحی مرکز پژوهش‌ها درباره طرح استخدامی کارکنان دولت-راهبرد معاصر

پیشنهاد اصلاحی مرکز پژوهش‌ها درباره طرح استخدامی کارکنان دولت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه جلسه بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت این هفته برگزار نشد، گفت: این طرح در جلسه هفته آینده کمیسیون بررسی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 13
کد خبر: ۲۱۸۳۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت، اظهار کرد: رسیدگی به این طرح در دستورکار جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی قرار داشت که به دلیل عدم آماده شدن متن اصلاحی و پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس که امروز آماده می‌شود در جلسه این هفته کمیسیون اجتماعی مورد ارزیابی قرار نگرفت.

 

وی افزود: بنابراین قرار شد طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه هفته آینده کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در جلسه بعدی موارد ابهامات و ایراداتی که از سوی شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به این طرح گرفته شده بود نیز با حضور نمایندگانی از این 2 نهاد بررسی خواهد شد.

 

گودرزی بیان کرد: برخی از ایرادات شکلی است و یک موضوع هم مربوط به داشتن بار مالی این طرح است که در جلسه هفته آینده درباره این موارد نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با اشاره به دستورکار دیگر که در جلسه این کمیسیون بررسی شد، گفت: یکی از دستورکارها بررسی طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار بود.

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره این طرح گفت: طبق این طرح پیشنهاد شده که 16 ماده از قانون شوراهای اسلامی کار اصلاح شود که با بررسی های انجام شده با اصلاح 3 ماده موافقت شد و قرار شد مابقی اصلاحیه‌ها در جلسه بعد کمیسیون مورد ارزیابی قرار گیرد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده